Fondatorul platformei Școala Informală de IT anunță lansarea unei francize internaţionale

[jp_post_view]
Şcoala Informală de IT, o platformă de educaţie non-formală în domeniul IT, va lansa o franciză disponibilă internaţional, a declarat Răzvan Voica, directorul general şi cofondatorul SIIT, citat de Agerpres, potrivit G4Media.ro. Acesta spune că franciza ar putea fi gata până la finalul anului, dar costul nu a fost încă stabilit.

Şcoala Informală de IT a fost lansată în 2013, la Cluj, iar în prezent este o comunitate formată din zeci de mentori la nivel naţional, care au pregătit peste 3.000 de cursanţi. Nivelul mediu de acceptare la cursuri este de 40%, potrivit agenției de presă.

Peste 80% dintre participanţii la cele 27 de cursuri organizate de Şcoala Informală de IT au intrat sau au revenit în piaţa muncii după absolvire, indiferent de domeniile de activitate din care proveneau iniţial – construcţii, medicină, sistem bancar, actorie, filosofie sau teologie, spun reprezentanții acesteia.

Cursurile SIIT se desfăşoară în şase hub-uri dezvoltate la nivel naţional în Cluj-Napoca, Bucureşti, Iaşi, Timişoara, Braşov şi Craiova, sub îndrumarea a 100 de practicieni – mentori şi sunt structurate pe trei niveluri: iniţiere, pregătire şi specializare în IT, scrie G4Media.ro.

Sucursala SIIT Bucureşti şi-a început activitatea acum trei ani. În cei trei ani de activitate, HUB-ul din Bucureşti a pregătit peste 600 de absolvenţi.

Cursanţii pot să aleagă din 27 de programe educaţionale, iar după absolvirea cursului introductiv sunt consiliaţi, conform abilităţilor tehnice şi non-tehnice pe care le deţin. Preţul este de 250 de euro pe lună, iar cursurile pot dura până la 6 luni. Pentru 2018, compania ţinteşte o cifră de afaceri de un milion de euro şi un nivel al profitabilităţii de 8%.

Foto: scoalainformala.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Scrisoare deschisă. 3 cereri ale copiilor “pentru a putea recupera o parte din ce am pierdut”: Să fie protejați, să aibă acces garantat la educație, să participe la deciziile care-i privesc

Protejarea copiilor, inclusiv prin comisii anti-bullying în școli, garantarea accesului la educație, inclusiv prin educație remedială, programe personalizate și digitalizare, respectiv cooptarea copiilor în deciziile care îi privesc sunt cele…
Vezi articolul

Școlile cu clase gimnaziale sunt atenționate să folosească modulul informatic obligatoriu MATE pentru identificarea copiilor în risc de abandon școlar – document. Reducerea părăsirii timpurii a școlii, „cea mai importantă” prioritate pentru Ministerul Educației, potrivit ISJ Mureș

Școlile care au clase gimnaziale sunt atenționate să utilizeze modulul informatic MATE în scopul colectării datelor privind identificarea copiilor care intenționează să părăsească sistemul de învățământ, potrivit unei informări a…
Vezi articolul