LISTA Rezultatele de la concursul de directori de școli au fost publicate. Cel puțin 30% dintre posturile de conducere au rămas vacante

[jp_post_view]
Foto: © Eval Miko | Dreamstime.com
Rezultatele finale de la concursul pentru posturile de directori și directori adjuncți de școli au fost publicate de inspectoratele școlare județene. În același timp au fost publicate și școlile care au rămas fără post de director ocupat prin acest concurs, dar și candidații care nu au reușit să ocupe un post. Menționam că 10 inspectorate nu au publicat listele până la ora publicării articolului.

Pentru 2.513 funcții de director și director adjunct, scoase la concurs, postul a rămas vacant, potrivit listelor publicate deja. Conform anunțului oficial al Ministerului Educației, au fost scoase la concurs 8.652 de funcții vacante la nivel național (din care 6.231 funcții de director și 2.421 funcții de director adjunct). Au rămas neocupate 29,05% dintre aceste posturi, dar procentul este așteptat să crească după publicarea integrală a rezultatelor din județe. Vom reveni.

Procedura prevede ca pe aceste posturi rămase vacante să fie detașați „în interesul învățământului” directori interimari de către inspectorate. Reamintim că 38 din 42 de inspectorate sunt conduse de membri PNL și UDMR.

Ministerul Educației instigă inspectoratele școlare județene să încalce un ordin de ministru: le cere să aplice noile mandate de directori de la 17 ianuarie 2022, în condițiile în care ordinul de ministru prevede aplicarea deciziilor de numire din data de 10 ianuarie.

Listele pentru fiecare județ, acolo unde au fost publicate (vom actualiza listele pe măsură ce inspectoratele le vor publica):

Alba

Argeș

Arad (nu au fost încă publicate)

  • Lista candidaților declarați reușiți pe posturile pentru care au candidat
  • Lista posturilor rămase vacante după concurs
  • Lista candidaților care au participat la concurs dar nu au reușit sau nu au depus opțiuni

București (nu s-au publicat până în prezent)

  • Lista candidaților declarați reușiți pe posturile pentru care au candidat
  • Lista posturilor rămase vacante după concurs
  • Lista candidaților care au participat la concurs dar nu au reușit sau nu au depus opțiuni

Bacău

Bihor

Bistrița-Năsăud

Brăila

Botoșani (nu s-au publicat până în prezent)

  • Lista candidaților declarați reușiți pe posturile pentru care au candidat
  • Lista posturilor rămase vacante după concurs
  • Lista candidaților care au participat la concurs dar nu au reușit sau nu au depus opțiuni

Brașov

Buzău (nu sunt publicate în prezent)

  • Lista candidaților declarați reușiți pe posturile pentru care au candidat
  • Lista posturilor rămase vacante după concurs
  • Lista candidaților care au participat la concurs dar nu au reușit sau nu au depus opțiuni

Cluj (site-ul nu poate fi accesat – eroare)

  • Lista candidaților declarați reușiți pe posturile pentru care au candidat
  • Lista posturilor rămase vacante după concurs
  • Lista candidaților care au participat la concurs dar nu au reușit sau nu au depus opțiuni

Călărași (nu au fost publicate până acum)

  • Lista candidaților declarați reușiți pe posturile pentru care au candidat
  • Lista posturilor rămase vacante după concurs
  • Lista candidaților care au participat la concurs dar nu au reușit sau nu au depus opțiuni

Caraș-Severin

Constanța

Covasna (nu au fost încă publicate)

Dâmbovița

Dolj

Gorj

Galați

Giurgiu

Hunedoara

Harghita

Ilfov

Ialomița

Iași

Mehedinți

Maramureș

Mureș

Neamț

Olt (site nefuncțional)

  • Lista candidaților declarați reușiți pe posturile pentru care au candidat
  • Lista posturilor rămase vacante după concurs
  • Lista candidaților care au participat la concurs dar nu au reușit sau nu au depus opțiuni

Prahova

Sibiu

Sălaj

Satu Mare

Suceava

Tulcea

Timiș

Teleorman

Vâlcea

Vrancea

Vaslui

Foto: © Eval Miko | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


6 comments
  1. Mascarada de concurs la Cluj. Doamna care conduce destinele învățământului preuniversitar cred că era ocupată cu salata de la ora 13 de nu o publicat rezultatele în data de 17 cum or postat marea majoritate a ISJ – urilor.

  2. Nu-s vacante, vor ramane directorii actuali care nici macar nu s-au dus la concurs, au fost numiti din pix, pentru ca candidatii care puteau sa ia un loc de director desi au luat concursul nu au posturi, trebuia ca proba orala sa fie generala la fel ca cea scrisa si sa se ocupe posturile in functie de medie si optiuni, nu probe orale la fiecare optiune, ceea ce e o prostie

  3. La Buzău nu a publicat nimic meiRoșu împărat. Știe că e pe ducă și nu-i mai pasă de nimic…
    Am înțeles că încearcă să consume toate sticlele din șpagă înainte să îl aresteze ăștia.
    Eu nu cred că e adevărat că și-ar fi luat bani de la niște candidați și i-a lăsat nerezolvați, că nu-i frumos să faci așa ceva, te bate Dzeu.

  4. Câte jeguri de partide au fost la guvernare n-au făcut asemenea măgării: să schimbi directori la jumătatea anului,să rămână o mulțime de oameni pe drumuri. Mă refer la cei care au luat orele prin degrevări de director. Să vă pedepsească Dumnezeu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Asociația VeDemJust, despre „ultrajul la profesori”: Pentru amenințare, pedeapsa va fi de la 4 luni la 1 an și 3 luni închisoare, pentru lovire va fi 4 luni – 2 ani și 8 luni. Directorii sunt obligați să anunțe procurorul

Asociația VeDem Just, care promovează educația juridică în rândul elevilor, explică într-un mesaj pe pagina oficială prevederile noii legi adoptate de Senat, prin care cadrele didactice capătă protecție specifică autorităților publice.…
Vezi articolul

Încep înscrierile pentru DataMathLab 2024-2025, program gratuit pentru profesorii de matematică dornici să crească „motivația, implicarea și înțelegerea elevilor” la orele lor

Asociația Aspire Teachers anunță începerea înscrierilor pentru DataMathLab 2024-2025, program gratuit destinat profesorilor de matematică dornici să-i ajute pe elevii lor să înțeleagă mai bine matematica. Programul, ce continuă o…
Vezi articolul

Metode concrete de identificare și depășire a barierelor psihologice pe care copiii le pot avea în învățarea limbilor străine / Recomandări de la profesorii Novakid.ro – instrumente digitale dinamice, căi de învățare adaptative, revizuiri periodice și consolidarea cunoștințelor prin joc (P)

Cu o strategie potrivită și o gândire corectă, se pot face progrese semnificative în asimilarea limbii engleze. Ca atare, Novakid – școala de engleză online pentru copii cu vârsta între…
Vezi articolul

Liderul sindical Simion Hăncescu, după întâlnirea fără niciun rezultat cu premierul Ilie Bolojan: Măsura creșterii norme didactice este iresponsabilă, cinică. Va da peste cap întregul sistem de învățământ

Simion Hăncescu, președintele Federației Sindicatelor Libere din Învățământ (FSLI), a declarat, în cadrul unei conferințe de presă, că „a mări norma didactică acum cu 20 de ore, repet, este o măsură…
Vezi articolul