Ministrul norvegian al învățământului superior demisionează în urma unui scandal de plagiat

[jp_post_view]
Foto: Pixabay.com
Ministrul norvegian al cercetării și învățământului superior, Sandra Borch, a demisionat la sfârșitul săptămânii trecute după ce a recunoscut că a plagiat lucrările altor studenți, inclusiv greșelile acestora, în disertația sa de masterat, scrie G4Media.ro.

„Am făcut o mare greșeală”, a declarat Borch, în vârstă de 35 de ani, la o conferință de presă organizată rapid. „Am folosit textele altor disertații fără să citez sursa. Îmi pare rău”, a spus ea, potrivit thelocal.no.

Presa norvegiană subliniase anterior asemănările dintre textul ei din 2014 și alte lucrări, în special cele ale altor doi studenți. Niciuna nu fusese citată în referințe.

Citește tot articolul pe G4Media.ro


2 comments
  1. Vedeti cat de mare este diferenta intre norvegieni si „ai nostri” ? Norvegienii sunt plagiatori inveterati si recunosc imediat aceasta fapta, pe cand romanii NU PLAGIAZA NICIODATA si cand sunt, totusi, dovediti cu plagiatul, nu recunosc asta in ruptul capului si se plang de hartuiala politica. Traisca ai nostri in functii politice si economice cat mai inalte !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Încă 30 de zile de arest la domiciliu pentru Alfred Bulai / Instanţa nu a fost de acord ca Bulai să îşi părăsească locuinţa pentru a merge la un control medical şi nici să ia legătura cu Ioana Benga, fosta sa secretară de la SNSPA

Judecătoria Sectorului 1 a admis marţi cererea procurorilor de prelungire cu 30 de zile a măsurii arestului la domiciliu pentru Alfred Bulai, în dosarul în care sociologul este inculpat pentru…
Vezi articolul

Studiu de percepție pe bursele școlare, publicat de Ministerul Educației la câteva luni de la finalizare, după ce decizia de tăiere a burselor de merit și reziliență a fost deja anunțată / Cercetătorii propun revizuirea tipologiei burselor și a criteriilor de acordare, digitalizarea procesului de colectare a datelor și arată că motivația școlară și prezența la ore sunt îmbunătățite

Revizuirea tipologiei burselor și a criteriilor de acordare , digitalizarea procesului de acordare a burselor dar și activități de sprijin și informare pentru profesori și părinți pentru a înțelege metodologia…
Vezi articolul