OMS pledează pentru menţinerea deschisă a şcolilor şi crede că izolarea poate fi evitată: Trebuie să asigurăm educaţia pentru copiii noştri

[jp_post_view]
Foto: INQUAM Photos – Octav Ganea
Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS) a pledat joi pentru necesitatea de a menţine deschise şcolile în perioada pandemiei de coronavirus şi este de părere că se poate evita carantina dacă sunt sporite măsurile de protecţie, relatează EFE, citată de Agerpres.

„Trebuie să asigurăm educaţia pentru copiii noştri”, a declarat directorul pentru Europa al OMS, Hans Kluge, potrivit căruia copiii şi adolescenţi nu sunt vectori principali ai contagierii, iar măsura închiderii şcolilor nu este eficientă.

Citește mai mult pe G4media.ro

Foto: INQUAM Photos / Octav Ganea


3 comments
  1. Există foarte multe cazuri de cotidianul în școli atât în rândul profesorilor dar și al elevilor. Oare ăia de la ONU știu că la noi nu există transport școlar?

    1. Da, exista, insa nu se testeaza. Am avut 5 profesori infectati care au intrat in contact saptamani intregi si elevii nu au fost testati.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Majoritatea elevilor învață pentru scopuri imediate, cum ar fi pregătirea pentru evaluările de a doua zi – raport Teleskop în peste 40 de școli / Nu există intervenții sistemice semnificative privind metodele de învățare

Majoritatea elevilor din școlile participante la studiul „Școala mai aproape” practică o învățare pe termen scurt, determinată de metodele de evaluare folosite de profesorii lor în școli, arată raportul realizat…
Vezi articolul

Angajările în Educație sunt restricționate în 2025, confirmă Guvernul, care a dat ordonanță de urgență pentru a putea fi organizat concurs doar pentru posturile din creșele construite cu bani PNRR

Angajările în Educație sunt restricționate în 2025, confirmă Guvernul printr-o ordonanță de urgență (OUG) pe care a aprobat-o joi, 3 aprilie, mai precis în nota de fundamentare (NF) a acesteia.…
Vezi articolul