Până pe 25 octombrie, școlile au termen să radieze clasele fără elevi, potrivit unei adrese a Ministerului Educației

7.508 vizualizări
Foto: Pixabay.com
Școlile vor radia clasele fără elevi până pe 25 octombrie, potrivit unei adrese a Ministerului Educației. Este vorba despre adresa Ministerului Educației nr. 30.721 din 09.08.2024. Concret, până la data de 25 octombrie se face asocierea elevilor la formațiunile de studiu pentru anul școlar 2024-2025, iar „formațiunile de studiu care la data de 25 octombrie nu au asociați elevi se vor considera nerealizate și se radiază.”

Amintim că aplicația informatică SIIIR (Sistemul Informatic Integrat al Învăţământului din România – n.red) nu a funcționat luni, 9 septembrie, în prima zi de cursuri, potrivit surselor Edupedu.ro.

La mijlocul lunii august, Edupedu.ro a scris că Ministerul Educației a trimis o adresă către școli, solicitarea fiind ca, până pe 21 august, școlile să se asigure că sunt promovați toți elevii în aplicația informatică SIIIR.

Iată ce prevede adresa Ministerului Educației:

„În vederea colectării datelor aferente anului școlar 2024-2025 vă comunicăm termenele la care inspectoratele școlare au obligația de a finaliza verificarea operării în Sistemul Informatic Integrat al Învăţământului din România (SIIIR), de către unitățile de învățământ a datelor în cadrul următoarelor etape:

1. asocierea elevilor la formațiunile de studiu pentru anul școlar 2024-2025, în vederea colectării planului de școlarizare realizat

Termen: 25 octombrie 2024

Observații: formațiunile de studiu care la data de 25 octombrie nu au asociați elevi se vor considera nerealizate și se radiază.

2. introducerea datelor statistice SC0 și SCO special.

Termen: 1 noiembrie 2024

Observații: datele din modulul plan școlarizare trebuie să coincidă cu datele introduse în modulul date statistice – SCO/SCO special. 

3. actualizarea setului de date privind atributele fiecărui elev.

Termen: 15 noiembrie 2024” 

În document se arată că, pentru a respecta termenele precizate anterior, inspectoratele școlare vor stabili și comunica directorilor unităților de învăţământ alte termene anterioare la care trebuie să finalizeze introducerea/operarea datelor în SIIIR la nivelul fiecărei unități de învățământ. 

Responsabilitatea privind corectitudinea si exactitatea datelor înregistrate în SIIIR revine directorilor unităților de învățământ și inspectorilor școlari generali, conform Ministerului Educației.

Citește și:
SURSE Aplicația informatică SIIIR nu funcționează în prima zi de cursuri
DOCUMENT Până pe 31 august, toate școlile trebuie să se asigure că în aplicația informatică SIIIR sunt promovați toți elevii, solicită Ministerul Educației

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
Bogdan Aurescu - Inquam Photos / George Călin

Bogdan Aurescu, despre educația minorității române din Ungaria: Este necesar să găsim soluții pentru formarea de noi cadre didactice pentru trimiterea din România şi să acordăm burse pentru a încuraja elevii români să învețe în limba română

Necesitatea creșterii calității învățământului în limba română, asigurarea unei finanțări adecvate pentru mass-media de limba română, dar și pentru proiectele instituțiilor de cultură reprezentative pentru etnicii români din Ungaria sunt…
Vezi articolul

Sorin Cîmpeanu, atac frontal la „cei care s-au perindat la conducerea Ministerului Sănătății pe parcursul crizei sanitare”, care ar fi de vină pentru „îndepărarea copiilor de școală” prin faptul că „ne-am jucat cu școala de-a închis-deschis” / Nicio referire la Klaus Iohannis, care a anunțat toate închiderile școlilor

Ministrul Educației spune într-o declarație difuzată de Euronews, că vina pentru faptul că „peste 16.000 de elevi care au început clasa VIII-a, dar nu au fost înscriși la Evaluarea Națională”…
Vezi articolul

De ce nu citesc bine elevii români? Analiză comparativă între Evaluarea Națională de la clasa a VIII-a și testele PISA: la examenul românesc lectura e decontextualizată, itemii sunt repetitivi, lipsiți de relevanță pentru evaluarea competențelor la nivel înalt

„Dacă rezultatele înregistrate la Evaluarea Națională par a fi, în general, mulțumitoare (…) rezultatele PISA sunt cele care arată, concret, că elevii români au o performanță mult sub media ţărilor…
Vezi articolul