Pregătire pentru Bacalaureat la Istorie, anunțată de Facultatea de Istorie a Universității din București. Cinci profesori de la licee din București, Buzău și Slobozia fac ședințe gratuite de discuții, exerciții și pregătire online cu elevii care se înscriu

3.644 de vizualizări
Foto: Universitatea din București
Facultatea de Istorie a Universității din București a anunțat duminică, pe Facebook, că organizează ședințe de pregătire pentru Bacalaureat. Prima ședință online are loc pe 23 martie, apoi la câte o săptămână distanță și următoarele 4.

„Facultatea de Istorie din cadrul Universității din București vine și anul acesta în sprijinul elevilor de clasa a XII-a, oferindu-le gratuit 5 ședințe de discuții, exerciții și pregătire exclusiv online pentru examenul de bacalaureat la istorie”, scrie instituția.

Participarea la aceste ședințe de pregătire se realizează pe baza unui formular de înscriere.

Programul ședințelor de pregătire:

  • Ședința I. 23 martie 2024
    • Profesor: Rocsana Rusin de la Liceul Teoretic „Nichita Stănescu” București
      • Introducere (prezentarea programei, recomandări stilistice și metodologice privind examenul de bacalaureat)
      • Romanitatea românilor în viziunea istoricilor.
  • Ședința II. 30 martie 2024
    • Profesor: Diana Beldiman de la Colegiul Național Școala Centrală București
      • Autonomii locale şi instituții centrale şi în spaţiul românesc (secolele IX-XVIII)
      • Spaţiul românesc între diplomaţie şi conflict în Evul Mediu şi la începuturile modernităţii.
  • Ședința III. 06 aprilie 2024
    • Profesor: Andrei Avram (Colegiul Național „Sfântul Sava” București)
      • Statul român modern: de la proiect politic la realizarea României Mari (secolele XVIII-XX).
      • România şi concertul european; de la „criza orientală” la marile alianţe ale secolului al XX-lea.
  • Ședința IV. 13 aprilie 2024
    • Profesor: Dănuț Solcan (Colegiul Național „B.P. Hasdeu” Buzău)
      • Secolul XX – între democraţie şi totalitarism. Ideologii şi practici politice în România şi în Europa.
      • Constituţiile din România.
  • Ședința V. 20 aprilie 2024
    • Profesor: Emilia Vlad (Colegiul National „Mihai Viteazul” Slobozia)
      • România postbelică. Stalinism, naţional-comunism şi disidenţă anticomunistă. Construcţia democraţiei postdecembriste.
      • România în perioada „Războiului Rece”

Numărul de locuri este limitat, au mai precizat organizatorii.


4 comments
  1. Buna ziua!
    încă nimeni din Ministerul educației nu a înțeles că școala este prioritate națională.
    Rezultatele la examenul de simulare BAC ne arată cat de slab sistem de învățământ avem.
    De la minister în jos,toți nu va faceți datoria.
    Mai trist este că aveți pretenții la salarii mari…dar rezultate minime,slabe rău.
    Profesorii nu fac nimic la ore.
    La materiile de bac nu se fac sinteze și teste.Toti profesorii se gândesc și se pregătesc numai pentru meditații…și asta în București,in provincie…prăpădul.
    Nu reușiți să modelați tineretul pentru lecții in programe necesare anului 2024.
    Produceți copii analfabeți funcționali pentru că și voi ,TOTI sunteți la fel.
    Elevii sunt oglinda voastră!
    Și anul asta dovediți că sunteți slabi cu gândul numai și numai la alegerile voastre!
    Rușine,domnilor dascăli !

    1. Eu cred că elevii sunt in primul rand oglinda părinților. Cei 7 ani de acasă, daca lipsesc, nu pot fi supliniți de cadrele didactice. In plus, când părinții refuza să coopereze cu cadrele didactice, rezultatele la învățătură ale elevului nu pot fi decât negative.

    2. Asa e nimic nu se face pt acești copii. Vreți rezultate la Bac,Evaluare Nationala dar nu lucrați cu ei nu le explicați, nu fac pregătirea necesara la ore.Ar trebui sa lucrați cu copii cel mult cu 1 an înainte nu în ultimul an.Am dori mai multa implicare din partea profesorilor la materiale care le au fiecare liceu pt bac iar la copii de a 8 pt materiile la care dau Evaluare. Se lucrează doar după programa în unele scoli și licee .Cine a înțeles bine cine nu asta e.Cam asa arata școală în ziua de azi.Cum profesori vor salari și au pretenții asa și noi ca părinți vrem rezultate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Abuzurile sexuale la adresa studenților – ce pot face universitățile? Exemplul britanic: fără bariere în calea reclamațiilor, fie ele și anonime, descurajarea cu tărie a relațiilor personale apropiate profesor-student, politici clare de intervenție în cazul unor comportamente sexuale inadecvate – printre recomandările Universities UK

Universitățile trebuie să descurajeze relațiile apropiate sau personale dintre profesori și studenți, să permită reclamațiile anonime și să înlăture orice barieră în calea eventualelor plângeri la adresa angajaților universității, să…
Vezi articolul
Ce se mai întâmplă cu școlile europene

Ce se mai întâmplă cu școlile europene, în pandemie: Redeschidere cu mai multe viteze în Italia, Austria, Cehia, Slovacia. Primele restricții în liceele din Suedia. Experiment cu testare masivă într-un district german

Procesul de redeschidere a școlilor începe sau continuă în mai multe țări care au închis complet sau parțial unitățile de învățământ, din cauza exploziei de cazuri Covid-19 cu care s-au…
Vezi articolul

LISTA Aproape 250 de școli din București au stabilit programele Săptămâna Verde și Școala Altfel înainte de vacanța de Paște, adică 7 – 11 aprilie / Între cele două perioade elevii vin la școală 4 zile

Aproape 200 școli din București au ales să organizeze activități în programul Săptămâna Verde în săptămâna de dinainte de vacanța de Paște, adică între 7 și 11 aprilie, potrivit listei…
Vezi articolul