Rezultate admitere liceu 2021. Topul locurilor neocupate în funcție de județ

[jp_post_view]
Foto: © Dreamstime.com
Cele mai multe locuri neocupate în urma repartizării computerizate la liceu sunt în București (1304), potrivit datelor publicate sâmbătă de Ministerul Educației. Capitala este urmată de județul Bihor cu 380 de locuri neocupate și de Călărași, cu 364 de locuri.

Mai jos, topul locurilor neocupate la liceu în funcție de județ:

București – 1304 (total 12434)

Bihor – 380 (total 2765)

Călărași – 364 (total 1380)

Dâmbovița – 354 (total 2434)

Timiș – 346 (total 3298)

Arad – 337 (total 2110)

Vaslui – 326 (total 2382)

Mureș – 324 (total 2792)

Mehedinți – 310 (total 1262)

Caraș-Severin – 309 (total 1334)

Foto © Uatp1Dreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.

Citește și:
Rezultate admitere liceu 2021. Topul mediilor de 10 după județele de proveniență. Clujul ocupă locul 1 pe țară la nota maximă
Rezultate admitere liceu 2021. Liceele cu cei mai mulți admiși cu media 10
REZULTATE ADMITERE LICEU 2021 Top 10 specializări, după ultima medie de intrare. Colegiul Național Sf. Sava din București, pe primul loc pe țară la Matematică-Informatică
Admitere liceu 2021. Rezultatele repartizării computerizate au fost publicate – 89.983 de absolvenți ai clasei a VIII-a au fost admiși în prima etapă de repartizare


3 comments
  1. E X A M E N ! NOTELE NU REFLECTA REALITATEA, LA TARA SE DAU NOTE FOARTE MARI, VIN LA LICEU COPII CU 10 CARE DEABIA CITESC, SI CARE AU : MADIA DE ABSOLVIRE 10; MATEMATICA 5; LB ROMANA 5 …. CUM E POSIBIL?
    UNII ELEVI IN CLASA A IX A FAC SOC , SOC , CAND IAU 2 LA VREO LUCRARE.
    M-IA ZIS O ELEVA ,, DOAMNA STITI , EU TREBUIE SA AM NOTE DOAR DE 10 CA SUNT …(ADICA FATA UNUIA DE LA POARTID…).

    1. Nota de la examen este cea reala.Evaluarea nationala a fost la fel si pentru copii de la sate si pentru cei de la oras.Copii care vor sa invete si care au parinti care ii sustin,invata si intr o scoala din fundul tarii.Dar trebuie sa fim realisti,nu toti copii pot,din diferite motive,insa trebuie apreciati ,laudati si incurajati sa mearga mai departe,sa se autodepaseasca.

  2. Din cauza specializarilor prost alese sau a numărului prea mare de clase aprobate? Oricum tot s-a greșit de la vârf.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Doar 2 universități românești apar în top 1000 și încă zece în top 2000 al ranking-ului “web” al universităților, Webometrics. Ultima astfel de instituție din România – pe locul 27.000+ la nivel global

Universitatea Babeș Bolyai (UBB) din Cluj-Napoca se află în fruntea instituțiilor românești de învățământ superior, incluse într-un clasament internațional al universităților în funcție de prezența lor “pe web”, Webometrics. Doar…
Vezi articolul

Aproape 140 de elevi olimpici internațional și profesorii care i-au pregătit, premiați cu 3,9 milioane de lei de Guvern pentru medaliile obținute. Școlile de la care provin aceștia primesc și ele mii de lei pentru dotări

Aproape 140 de elevi olimpici la olimpiadele școlare internaționale desfășurate în acest an vor primi premii de mii sau zeci de mii de lei din partea Guvernului pentru medaliile obținute…
Vezi articolul

Privarea de somn a copiilor, algoritmizarea și stările de rău – printre efectele negative TikTok, identificate de Parlamentul francez la audierile în comisie specială, într-un demers de reglementare a rețelelor sociale

Comisia de anchetă din Franța privind efectele psihologice ale TikTok asupra minorilor și-a încheiat audierile: algoritmul, privarea copiilor de somn și amplificarea stărilor de rău sunt parte din impactul negativ…
Vezi articolul

Ce le-au spus elevilor și părinților cinci profesori de Matematică și Română, după rezultatele de la simulare Evaluarea Națională 2024 / Cătălin Zaman, profesor: Rezultatele copiilor noștri sunt rezultatele noastre, fie că ne place uneori, fie că nu. Nu trebuie să le creăm iluzii

Mai mulți profesori de Limba și literatura română și Matematică au analizat rezultatele simulării Evaluării Naționale 2024 la dezbaterea organizată de MERITO, vineri, 23 februarie, imediat după publicarea de către…
Vezi articolul