Subiecte Matematică clasa a IV-a: Descarcă subiectele de astăzi de la evaluarea națională la Matematică

[jp_post_view]
Copii care nu pot pricepe matematica
Copii care nu pot pricepe matematica
Subiectele de matematică de clasa a IV-a de la evaluarea națională de astăzi au fost publicate de Ministerul Educației și pot fi descărcate de mai jos. Cerințele sunt concepute pe două numere, iar elevii au avut 60 de minute timp la dispoziție pentru a le rezolva. Profesorii trebuie să termine de corectat lucrările copiilor de clasa a IV-a în termen de 7 zile.

Elevii de clasa a IV-a au susținut astăzi testarea la Matematică. Mâine, copiii aparținând minorităților naționale vor susține evaluarea la Limba maternă.

Descarcă Subiectele de astăzi de la Matematică – Evaluarea națională la clasa a IV-a 2019

 

 

Calendar Evaluarea națională la clasa a IV-a 2019
14 mai 2019: Limba română
15 mai 2019: Matematică
16 mai 2019: Limba maternă
Cine corectează și notează lucrările elevilor

Testele de la evaluarea națională la clasa a IV-a se evaluează în cadrul școlii, de către profesorii din respectiva unitate școlară. Fiecare lucrare a elevilor de clasa a IV-a este evaluată de către două cadre didactice, dintre care unul este învățătorul de la clasă.

“Pentru a facilita analiza rezultatelor și comunicarea acestora către elevi și părinți/reprezentanți legali ai elevului, în timpul evaluării testelor, profesorii evaluatori pot face pe acestea sublinieri sau mențiuni“, se arată în metodologie.

Profesorii trebuie să termine corectarea testelor “în termen de cel mult 7 zile de la data susținerii ultimului test de la clasa respectivă”.

Ce se întâmplă cu rezultatele de la evaluarea națională la clasa a IV-a

Rezultatele individuale de la evaluarea națională la clasa a IV-a nu se trec în catalog, nu se afișează și nu se comuncă public. Învățătoarele comuncă părinților rezultatele, precum și planurile individualizate de învățare, dacă este cazul.

De ce este nevoie de evaluare la clasa a IV-a

Evaluarea la clasa a IV-a a fost introdusă, prin legea educației 1/2011, pentru a face o analiză de impact asupra curriculumului școlar. Concret, această evaluare este singura din ciclul EN la clasele a II-a, a IV-a, a VI-a care nu trebuia susținută în toate școlile din țară, ci numai pe un eșantion. Obiectivul era ca, prin această testare, ministerul să verifice dacă există politici educaționale care nu dau rezultate.

În 2014, Ministerul Educației a decis ca testarea să fie la nivel național și așa a rămas de atunci.

Cu această testare, orice părinte și director de școală poate verifica efortul depus de învățătoarea de la clasă. Pentru elevi, evaluarea este o exersare în siguranță (rezultatele nu se trec în catalog și nici nu sunt afișate sau anunțate public) a condițiilor de examen.

Brosura Evaluare Clasa IV

Citește și:


7 comments
  1. 15 interbari?!?Sunt la COlegiul de Arta ,,Carmen Sylva ”Ploiesti si intro ora fac 25 de exercitii……Dezamagita

  2. sincer sunt de acord cu fost elev daca si astea sunt grele e clar adica sa fim seriosi eu am dat evaluarea natianala clasa a4 a si am luat fb adica 10 super treaba

  3. Bună ziua, cei ce gândesc testele de evaluare națională se pun în situația vârstei și psihologiei copilului? Cum poți avea pretenții ca un copil de 10 ani să stea o oră și să rezolve 20 de puncte, adică 2 teste împărțite intre matematică și geometrie? .Am văzut programa copiilor din alte țări și dacă as duce copilul meu acolo ar intra direct în clasa a 6 a .Rog pe domnul prim ministru să rezolve testul căci așa ar demonstra că nu a fost repetent. Rușine pt că vă bateți joc de sufletele și speranțele unor copii. Hoți de copilărie.

  4. Buna ziua sa stiti ca acolo scrie clasa a 4 a si cand intru pe el scrie clasa a 2 a

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Deputat PSD, partid din coaliția de guvernare care a susținut măsurile și tăierile prin Legea Bolojan – atac la Daniel David, ministrul Educației susținut de liberali, pentru schimbările la norma didactică

Deputatul PSD de Arad Mihai Fifor îl critică public pe ministrul Educației și Cercetării, Daniel David (susținut de PNL), pentru schimbările la norma didactică, afirmând că „profesorii nu trag la…
Vezi articolul

Arzu Salim, o tânără din Constanța, a obținut cel mai mare punctaj din țară la Rezidențiat 2023: Pentru a obține un rezultat bun trebuie să și renunți la anumite lucruri / Îmi doresc să fac o pregătire în străinătate, dar nu să plec de tot

Arzu Salim, o tânără din Constanța, a obținut cel mai bun rezultat din țară la examenul de Rezidențiat 2023, sesiunea din noiembrie, 936 de puncte din 950, la Medicina. „Pentru…
Vezi articolul

Monica Anisie anunță noi materii opționale: la clasele a III-a și a IV-a disciplina „Eu și scena”, la clasele a VI-a și a VII-a materia „Teatrul și noi”, iar la clasele a X-a și a XI-a „Laboratorul de teatru”

Ministrul Educației, Monica Anisie, anunță că a aprobat prin ordin de ministru noi materii opționale, în învățămîntul preuniversitar. La clasele a III-a și a IV-a, elevii vor putea studia disciplina…
Vezi articolul

EXCLUSIV Noua Lege a învățământului superior – vizată de posibile modificări la mai puțin de două luni de la promulgare: Echivalarea diplomelor pentru studii de lungă durată, pe stil vechi, în diplome de master pune probleme / Surse: Ministerul are în vedere un proiect ordonanță de urgență, după discuții cu Ministerul Dezvoltării și cu Agenția Funcționarilor Publici

Numeroase persoane care au urmat studii superioare de lungă durată anterior introducerii sistemului Bologna ar putea fi afectate de o schimbare în formularea legislativă ce a permis, până acum, echivalarea…
Vezi articolul

DOCUMENT Noul coronavirus SARS-Cov-2 nu a fost eradicat – așa justifică Ministerul Educației un proiect de ordonanță de urgență pentru decontarea de tablete și laptopuri pentru elevi, studenți și profesori din fonduri europene, în condițiile din starea de alertă / „Neadoptarea de urgență ar duce la nerambursarea cheltuielilor”

Fundamentarea unui proiect de ordonanță de urgență care vrea să modifice o altă ordonanță de urgență este construită de specialiștii din Ministerul Educației în jurul expresiei „noul coronavirus nu a…
Vezi articolul