Belgia: „Nu a existat un impact semnificativ al redeschiderii școlilor”, la două săptămâni după vacanța prelungită de toamnă

[jp_post_view]
Foto: © Mariavonotna – Dreamstime.com
“Impactul redeschiderii școlilor, de practic două săptămâni, nu a a fost vizibil în cifre. (…) Nu a existat un impact semnificativ al redeschiderii școlilor” din Belgia, a declarat, vineri, purtătorul de cuvânt interfederal pe teme legate de Covid-19 din această țară, Yves Van Laethem, într-o conferință transmisă de Le Soir
  • Când a impus o serie de noi restricții, acum o lună, Belgia a decis inclusiv să prelungească vacanța școlară de toamnă cu două săptămâni, copiii revenind la clasă la mijlocul lunii noiembrie, înaintea altor măsuri de relaxare.

Van Laethem a notat că, în general, s-a înregistrat o scădere a numărului de infectări, spitalizări și decese asociate Covid-19. Tot el a notat că, în timp ce impactul școlilor nu s-a simțit, a existat o creștere ușoară a numărului de cazuri asociate testărilor în rândul persoanelor asimptomatice.

Publicația în limba română Ziaruldebelgia.ro îl citează la rândul său pe celălalt purtător de cuvânt interfederal, Steven Van Gucht, potrivit căruia “așa cum ne așteptam, vedem o relativă creștere a numărului de cazuri pozitive la cei care au fost în contact cu o persoană infectată, dar nu au simptome de boală. Este o creștere de 5-10% și ne așteptăm ca numărul să crească în continuare”. Dar, potrivit sursei citate, toate celelalte cifre descresc, pentru moment observându-se un ritm de înjumătățire a cazurilor la 11 zile.

Foto: © Mariavonotna – Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ministerul Educației lucrează la noul ROFUIP în care ar vrea să delimiteze drepturilor părinților și profesorilor, susține secretarul de stat Florian Lixandru: Sunt foarte mulți colegi care preferă să evalueze cu mare indulgență copiii, să dea note pe placul părinților și ne trezim la examenele naționale când elevii obțin note cu 1, 2 sau chiar 3 puncte mai mici decât la clasă

Florian Lixandru, secretar de stat în Ministerul Educației, spune că ministerul Educației lucrează la proiectul de ordin cu privire la Regulamentul cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ.…
Vezi articolul

Legile Educaţiei 2022-2023 reprezintă un moment ratat, consideră doi parlamentari USR: Ce analize stau la baza propunerilor dacă, după Cîmpeanu, bacalaureatul trebuie să aibă doar o probă grilă din toate materiile, iar după Deca, examenul are cinci probe distincte?

„Legile Educaţiei 2022-2023 reprezintă un moment ratat, un studiu de caz despre cum nu se face legislație, cum este ocolită transparența și cum oamenii nepotriviți sunt mandatați să gestioneze educația…
Vezi articolul

UPDATE Nimic despre Cercetare în capitolul “Cercetare și Digitalizare” din programul guvernului Ciolacu, prezentat de PSD / Prioritățile în domeniu, inclusiv o nouă lege a cercetării, sunt prezentate însă în programul de guvernare depus la Parlament

Domeniul cercetării românești, care aștepta, chiar, o nouă lege dedicată, dar și o creștere substanțială a finanțării în anii următori, nu este abordat în niciun fel în capitolul despre “Cercetare…
Vezi articolul