Hărți comparative cu notele de la Titularizare 2021. Cele mai multe note sub 5, în județul Tulcea / În Sectorul 2 al Capitalei, promovare 100%. 15 persoane care doreau să se angajeze profesori în sistemul de învățământ au luat nota 1

[jp_post_view]
Sursă foto: Ministerul Educației
Județul cu cel mai mare procent de note sub 5 la concursul pentru angajare în sistemul de învățământ (Titularizare 2021) este Tulcea (36,8%), urmat de Călărași (34,8%) și Mehedinți (28,3%), potrivit datelor Ministerului Educației. La concursul de angajare în sistemul de învățământ au participat și 15 candidați care au luat nota 1.

În București, procentul celor care au luat sub 5 la Titularizare 2021 este de 15,18%, cei mai mulți fiind în Sectorul 3 (19%).

Sursă foto: Ministerul Educației

La polul opus, cu cele mai puține note sub cinci se află Harghita (12,2%), Cluj (13,03%) și Dolj (14,3%).

În ceea ce privește profesorii care au promovat Titularizarea, județele cu cele mai multe note peste 7 sunt Cluj (56,6%), Harghita (52,1%), Dolj (53,1%) și Prahova (50,1%).

Sursă foto: Ministerul Educației

Din promoția curentă, adică profesori care au susținut pentru prima dată în ultimii șase ani concursul de Titularizare, cei mai mulți promovați sunt din Sectorul 2 al Capitalei, unde 100% din candidați au trecut examenul, potrivit datelor Ministerului Educației.

Sursă foto: Ministerul Educației

Cele mai multe note de 10 au fost în București (13), apoi în județul Cluj (11) și în Dolj (9). În București, cele mai multe note de 10 (4 note) au fost luate de profesori din Sectorul 5.

Sursă foto: Ministerul Educației
Citește și:
Titularizare 2021. 97% dintre contestații s-au soldat cu schimbarea notei, diferențele sunt inadmisibile / Rezultatele cele mai slabe sunt obținute de cei mai recenți absolvenți de învățământ superior, spune ministrul Cîmpeanu
Rezultatele finale de la Titularizare 2021 au fost publicate de Ministerul Educației
Drama unui profesor care a luat 10 la titularizare: Când se apropie sfârșitul anului școlar, iarăși începi să tremuri și te întrebi: la anul unde voi fi? Oana Zamfirescu, la al cincilea examen în județul fără niciun post titularizabil la Română: Copiii au impresia că îi părăsești fiindcă vrei tu

2 comments
  1. De ani de zile dăm vina pe profesori şi pe elevi. Profesorii nu ştiu să predea şi elevii nu ştiu să înveţe, sunt demotivaţi şi plictisiţi. Nu ni se explică însă de ce un elev strălucit în Marea Britanie rămâne aproape corijent atunci când se întoarce în ţară şi intră în sistemul educaţional autohton, sau de ce un profesor cu probleme în România devine lăudat în altă ţară.
    Sunt trei elemente în joc: elevii, profesorii şi programa. Unul din aceste elemente e greşit. E mult, învechit şi fără legătură cu viaţa reală.

    Mănăstire într-un picior, ghici ciupercă ce-i?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ligia Deca anunță că va trimite corpul de control și la liceul din Ilfov, unde au fost anulate 11 lucrări la Limba română dintr-o greșeală a profesorilor asistenți, după 40 de minute de examen / De anul viitor, vom preciza în metodologie ce se întâmplă în cazul în care se anulează lucrarea în timpul examenului

Ministra Educației, Ligia Deca, a spus că va trimite Corpul de control al Ministerului la Liceul Tehnologic „Cezar Nicolau” Brăneşti, județul Ilfov, unde au fost anulate lucrările a 11 elevi care…
Vezi articolul

Un director de școală va avea normă de predare de 14 ore, din 1 septembrie, după degrevările și creșterea normei didactice din proiectul Legii Bolojan / „Așa ies calculele”, spune Sorin Ion, secretar de stat în Ministerul Educației: Vom parcurge procedurile deja începute de mobilitate a profesorilor, le vom adapta și completa ulterior

Schimbările legate de numărul de copii în clasă, dar și cele privind norma didactică și degrevările de normă vor fi detaliate prin acte normative după ce se aprobă legea ce…
Vezi articolul

VIDEO Educația nu este o povară pentru țări, este cea mai profitabilă investiție pe care o pot face, spune Jean Michel-Blanquer, ministrul Educației din Franța: Într-o lume tot mai tehnologizată care riscă să se dezumanizeze, avem nevoie de factorul uman mai mult ca niciodată – una din prioritățile Hexagonului la președinția Consiliului UE

Într-o lume tot mai tehnologizată care riscă să se dezumanizeze, avem nevoie de factorul uman mai mult ca niciodată, așa a explicat ministrul Educației Jean Michel-Blanquer de ce țara sa,…
Vezi articolul